Algemene voorwaarden

ALGEMENE VOORWAARDEN:
Algemene voorwaarden FifteenFour
Bij het aangaan van een afspraak gemaakt persoonlijk, telefonisch, per e-mail of online via onze website, facebook pagina of Instagram gaat u akkoord met onderstaande Algemene Voorwaarden.

  1. Algemeen
    Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen FifteenFour en een cliënt waarop de salon deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.
  2. Afspraken
    De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur (voor spmu behandelingen 48 uur) voorafgaande aan de afspraak aan FifteenFour persoonlijk, per e-mail of telefonisch melden. Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, zal Fifteen Four 100% van het tarief van de afgesproken behandeling aan de cliënt berekenen. Indien de cliënt meer dan vijftien minuten later dan de afgesproken tijd in de salon aanwezig is, mag FifteenFour indien mogelijk de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele afgesproken behandelingstarief berekenen. Indien het niet mogelijk is om de behandeling in te korten, wordt de afspraak geannuleerd of verplaatst, en worden de gehele kosten van de behandeling in rekening gebracht. FifteenFour moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak aan de cliënt melden. De eventuele kosten voor het verplaatsen van een behandeling, neemt FifteenFour voor eigen rekening wanneer zei niet aan deze voorwaarden kunnen voldoen. Eventuele noodgevallen zoals overlijden, onverwachte ziekenhuisopname of ernstig letsel zijn uitgesloten van dit artikel. Aanbetalingen worden niet terug gestort. De cliënt ontvangt bij tijdig annuleren een tegoedbon. Bij het niet tijdig annuleren van de afspraak, wordt de aanbetaling gezien als vergoeding voor de gemaakte kosten van de behandeling.
  3. Inspanningen FifteenFour
    FifteenFour zal de behandelingen naar beste inzicht, vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren en op grond van de op dat moment bekende stand der wetenschap. FifteenFour zal zoveel als redelijkerwijs mogelijk de cliënt inlichten over financiële consequenties van de wijziging of aanvulling van de behandelprijzen.
  4. Betaling
    FifteenFour vermeldt alle prijzen van behandelingen en producten zichtbaar in de salon en op de website. De gemelde prijzen zijn inclusief BTW.
    Aanbiedingen in advertenties en/of via andere bedrijven zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt. Aan nieuwe cliënten wordt een aanbetaling berekend. De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling/het resterende bedrag van de behandeling en eventuele producten contant of per pin te voldoen. Aanbetalingen worden niet terug gestort. De cliënt ontvangt bij tijdig annuleren een tegoedbon.
  5. Persoonsgegevens & privacy
    De cliënt voorziet FifteenFour tijdens de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan FifteenFour aangeeft dat deze noodzakelijk is voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen. FifteenFour neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op in een beveiligd systeem. FifteenFour behandelt de gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen van de Algemene Verordening Persoonsgegevens. FifteenFour zal gegevens van de cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt.
  6. Geheimhouding
    FifteenFour is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is medegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, FifteenFour verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.
  7. Garantie
    FifteenFour geeft de cliënt 7 dagen garantie op de behandeling. Deze garantie vervalt indien:
    • De cliënt de klacht niet binnen een termijn van 7 dagen na een behandeling schriftelijk kenbaar heeft gemaakt.
    • De cliënt andere producten dan de door FifteenFour geadviseerde producten heeft gebruikt.
    • De cliënt de adviezen voor thuisverzorging, zowel mondeling als beschreven in de nazorg folder niet heeft opgevolgd.
    • De cliënt het advies om medische hulp te zoeken niet binnen vijf werkdagen heeft opgevolgd.
    • Indien het probleem duidelijk zichtbaar is ontstaan door eigen toedoen.

Wanneer de cliënt niet tevreden is over een bij FifteenFour gekochte product, geldt geen geld terug garantie. (De producten mogen alvorens de aanschaf getest worden.)
De producten kunnen indien niet geopend en niet gebruikt in overleg geruild worden voor andere producten van FifteenFour doch binnen een termijn van een week (7 dagen) en mits waarde conform het eerder aangekochte product.

  1. Aansprakelijkheid
    FifteenFour is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de salon is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. FifteenFour is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen naar de salon. Tevens is FifteenFour niet aansprakelijk voor eventuele gezondheidsschade voortkomende uit een behandeling (bijvoorbeeld allergie of andere pathologieën van welke aard dan ook).
  2. Beschadiging & diefstal
    FifteenFour heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt. FifteenFour meldt diefstal altijd bij de politie.
  3. Klachten
    Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen vijf werkdagen na ontdekking schriftelijk gemeld worden aan de salon. De salon moet de klager binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is, zal FifteenFour de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden en de cliënt dit schriftelijk kenbaar maakt.
  4. Gegevens
    U dient ten alle tijden uw juiste persoons gegevens te vermelden aan FifteenFour. E-mail, telefoon nr en uw woon adres. Mocht deze tussentijds wijzigen, bent u persoonlijk verantwoordelijk hiervoor. FifteenFour zal uw gegevens niet vermelden aan derden. Tenzij wij genoodzaakt zijn, o.a. het uit blijven van betalingen, dan zullen wij uw gegevens doorgeven aan de behandelende deurwaarders kantoor.
  5. Behoorlijk gedrag
    De cliënt behoort zich in de salon behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Fifteen Four het recht de cliënt de toegang tot de salon te weigeren zonder opgaaf van redenen.